sobota, 3 maja 2014

#25

Hej,
dzisiaj niestety siedzę w domu i się nudzę... przyjaciółka mnie wystawiła i plany się posypały, no cóż, bywa :)
Najgorsze jest to, że jak siedzę w domu to ciągle myślę o jedzeniu, ale spokojnie, staram się trzymać. Pomyślałam, że jak już muszę jeść to będą to niskokaloryczne rzeczy. Na razie zjadłam największe śniadanie, bo jak zwykle płatki z dosypką owoców 150 kcal, a później gratkę 88 kcal i sałatkę 98 kcal. Kurczę, mogłam się chociaż powstrzymać i nie ruszać tej gratki, no ale za późno. Moim dzisiejszym celem jest po prostu nie zawalenie. W lodówce mam jeszcze kurczaka z warzywami do odgrzania... z jednej strony mam na niego ochotę, a z drugiej cieszyłabym się gdybym dała radę go nie zjeść. Moje dylematy xd

Możliwe, że interesuje was moja sałatka, więc co mi tam. Podzielę się tym jakże trudnym przepisem :P
- 90 g mieszanki sałatkowej - 18 kcal
-niepełną łyżkę sosu winegret - 20 kcal
- odkrojony niegruby pasek sera sałatkowego półtłustego - 50 kcal
- odrobina papryki czerwonej - 10 kcal
I tak oto mamy miskę pysznej sałatki, która daje nam 98 kcal ^^ Smacznie i małokalorycznie, czyli tak jak trzeba.

W momencie kiedy to pisałam znowu zmieniły mi się plany, wychodzę dzisiaj na dwór, więc może nie będzie tak źle :D
Trzymajcie się :*

Edit.
Oprócz jednej gumy do żucia już nic nie jadłam, teraz tylko zrobiłam sobie gorącej herbaty na rozgrzanie.. Kurczak nietknięty :) Popołudnie poza domem udane ^^

3 komentarze:

  1. Jest dobrze, postaraj się żeby nie zawalić powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis. jesli go nie zapomne to tez sb taką zrobie <3
    Nieźle ci poszło, gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka super ^^ Wypróbuję :3
    Wierzę, że nie zawalisz, jesteś już taka silna ;* Trzymaj się chudo ;*

    OdpowiedzUsuń