piątek, 18 kwietnia 2014

#8

No hej ^^ Jak tam przygotowania do Świąt? Mnie dzisiaj ledwo się udało przekonać mamę, że skoro robimy sernik ( taki z jogurtów greckich) to szarlotka jest już  zbędna. Poza tym mam fajny przepis, który już miałam okazję wykorzystać na takie fajne ciastka z jabłkiem (1szt.- 65 kcal). Może i nie mają one jakoś najmniej kalorii, ale lepsze to niż objadanie się jakimiś ciasteczkami w czekoladzie i nie wiadomo co jeszcze. Tak się zastanawiam, czy skusić się na jeden kawałek tego naszego sernika, czy nie ( 1 kawałek- ok.200 kcal). Z jednej strony myślę, że nic mi się nie stanie i nie jest to najgorszy pomysł, a z drugiej strony boję się, że będę tego żałować... sama nie wiem, niezdecydowana okropnie jestem.
Okii, jako, że jestem po obiedzie i już wiem co zjem na ostatni posiłek to mogę to podliczyć. Powiem wam, że najadłam się obiadem i czuję się winna za to, że pozwoliłam sobie się najeść... ja to mam problemy -,- szkoda gadać ;)
12. dzień SGD
Ale bilans w sumie niezły mi wyjdzie ^^
- ok. 15g płatków fitness + 125 ml mleka 0,5% 99 kcal
- 4 truskawki (małokaloryczne i dobrze zapychają przed np. obiadem) 9,32 kcal
- trochę kurczaka pokrojonego z warzywami chińskimi i przyprawione curry ok. 130 kcal
- to planuję zjeść : 2 wafle ryżowe 78 kcal + czerwona herbata
w dzień woda do picia
Powinno być razem: 316,32 / 450
+ w dzień jeździłam z mamą rowerem po mieście ( zakupy )
za niedługo wychodzę z domu połazić, więc też coś spalę, a ogólnie pogoda taka sobie, a ja czuła na zmiany ciśnienia mam lenia ;/ Wiem, że ciągle narzekam, ale czasem trzeba. Nie zdziwię się jeśli nie będziecie miały ochoty tego czytać ;)
 Trzymajcie się chudo :*
Drobny edit.
Tak jak założyłam na kolację razem z przyjaciółmi zjadłam 2x wafel ryżowy i popiłam to czerwoną herbatą. Mama postanowiła, że zrobimy dwa serniki, jeden z jogurtów greckich, a drugi z chudego sera tak jak podpowiedziała mi lekki-motylek, dziękuję Ci :) Ten sernik mamy już pachnie, już w kuchni próbowała mi wciskać do oblizywania łyżki, ale nie dałam się! Mam nadzieję, że w te Święta mi się uda nie przytyć, nie przekroczyć limitu, który na całe szczęście na niedziele wynosi 700 kcal, a mimo to cieszyć się Świętami :) Wam również tego życzę kochane :)

6 komentarzy:

  1. U mnie pogoda piękna, słońce śliczne i ciepło ^^
    Bilans masz cudny ;* Myślę, że gdyby był to sernik z sera chudego byłby mniejszym grzechem, jednak z jogurtów greckich... Jak wolisz, sama musisz zdecydować. Trzymaj się ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ zaciekawiłaś mnie sernikiem z sera chudego, znalazłam przepis i rzeczywiście ma jeszcze mniej kalorii i jeśli się skuszę to będzie to mniejszy grzech, porozmawiałam z mamą i zgodziła się na zmianę planów, tak więc dziękuję Ci za podpowiedź, trzymaj się :*

      Usuń
  2. U mnie znów słoneczko świeci :D Tez robię sernik ale z twarogu :) I szarlotkę tez robię na życzenie mojej mamy,ja to sie muszę przyznać że zawsze jem to co zrobię choćby troszeczkę,przecież sie starałam i chyba mogę sobie troszkę skubnąć :D Zjedź sobie mały kawałeczek,mały czy duży smakuję tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalorie liczone co do miejsce po przecinku widzę, perfekcyjnie :)
    Super plan na święta. Mam w planie upiec babeczki- uwielbiam gotować dla innych, ale sama tego nie jem. Przygotowywanie potraw napawa smakiem. :)
    Wybierz sernik z sera chudego , mniejsze zło :)
    Trzymaj sie ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie sobie radzisz, jeden kawalek sernika nawet jeski sie miesci w bilansie jest ok, ale najczescirj wtedy sie siega po drugi i trzeci, a wtedy to okropienstwo! Suoer ze nie dociagasz bilansow do konca :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci idzie i to teraz, przez święta :) Nic tylko Ci pogratulować i trzymać za Ciebie kciuki, bo warto :)
    a co do sernika... kusi, kusi :) jak już tak dzielimy się przepisami to mogę ci polecić z czystym sercem... bulion warzywny. taką zwykłą kostkę bulionową, rozpuścisz ją w 400ml wody i dzięki 30kcal będziesz pełna :) ja to co jadłam na kolację przerzuciłam na rano, a wieczorami piję właśnie taki bulion(który jest pyszny i zapycha) :) ależ mi przepis :D

    OdpowiedzUsuń