wtorek, 29 kwietnia 2014

#21

Cześć ^^ Ach, ja już żyję majówką. Tydzień wolnego mam, bo w szkole piszą matury :) Praktycznie przez cały weekend mam luz, jeszcze tylko napiszę wypracowanie na j.polski. Temat jest ciekawy "Człowiek wobec spraw doczesnych i wiecznych". Tak się składa, że ten temat pasuje do wielu z nas. Mam nadzieję, że coś mądrego tam napiszę.
Jutro wf w szkole, błagam żeby nie było gry w siatkówkę...
Wczoraj byłam u sąsiadów żeby oddać im kota, który uciekł i znalazł się u mnie pod drzwiami. Później sąsiadka mnie poprosiła, czy mogłabym jej pokazać jak obciąć kotu pazurki. Pazurki obcięte, przynajmniej te z przodu, ale powiem jedno: to bolało! Dłonie mam pięknie podrapane :) Ale w sumie nie pierwszy raz kiedy jakiś kot mnie tak załatwił, więc nie użalam się nad sobą. Co do kotów, to mój właśnie śpi sobie u mnie na łóżku, zauważyłam, że on bardzo lubi miejsca gdzie mną pachnie, a najlepiej żeby w tym miejscu były jakieś moje ubrania, wtedy kładzie się na nie zadowolony jak nie wiem co.
Dieta? A również dobrze idzie ^^ Kolejny zaliczony dzień. Jakieś 20 minut temu zjadłam kolacje ( jem kolację żeby nie mieć wieczornego napadu).
 Bilans:
- 2x chrupkie z szynką drobiową 60 kcal + gryz marchewki 2 kcal+ herbata czerwona
-jabłko 36 kcal
-2 kotleciki sojowe + mizeria ok. 90 kcal
-2 x chrupkie z szynką drobiową i cienkimi plasterkami papryki 70 kcal + zioła na poprawę pracy jelit

23. dzień SGD 258/300
Trzymajcie się :*

3 komentarze:

  1. Uu, może rączki Ci się zagoją przez weekend :)
    Też nie cierpię siatkówki ;)
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Siatkówka- jak dla mnie wporządku. Koty mnie nie lubią, z wzajemnością. Kocham soje i wszystko co z niej zrobiane, mniam. Dobrze Ci idzie, życzę powodzenia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej kocham koty <3 mój właśnie leży koło mnie na poduszce, tam gdzie też śpi :)
    Bilans piękny <3 Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń