poniedziałek, 21 kwietnia 2014

#12

Dzień cudowny wręcz, na dworze jest wiosennie, w przypływie bardzo dobrego humoru, na który złożyło się wiele czynników postanowiłam, że muszę nieco spraw przemyśleć. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Potrzebuję trochę czasu, a może mniej niż sądzę? Jednak nie myślcie, że odchodzę od SGD, wszystko idzie dalej, nie zawalam. Nadal będę was wspierać i wracam niedługo, jak mówię, może nawet szybciej niż sama sądzę. Podsumowując, w głowie mam wiele różnych myśli i po głowie chodzą mi pewne dwie możliwości, muszę to rozważyć :)
Trzymajcie się chudo :*

4 komentarze:

  1. Dobrze, że dzień miałaś udany :) Wierzę, że nie zawalisz i wrócisz szybciutko ;*
    Trzymaj się mocniutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w diecie! Dasz sobie radę.
    Czasem przydaje się chwila przerwy :) Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz, gdy sobie wszystko na spokojnie przemyślisz :)

    pozdrawiam, trzymaj się chudo :*

    przeciwko-sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie nie pozostaje mi nic innego niż życzyć Ci powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń