piątek, 25 kwietnia 2014

#16

Hej dziewczyny, dzisiaj w końcu dobre wieści! Jak na razie zjadłam 3 jabłka, planuję jeszcze 1 lub może 2, to zależy, czy będę głodna. Do jedzenia mnie nie ciągnie, mam nadzieję, że tak zostanie i w końcu wezmę się w garść ;) Dzisiaj piękna pogoda, w szkole idzie mi coraz lepiej, jeszcze tylko z historii się ogarnąć i dam radę. Jutro jestem cały dzień sama w domu, spokój do 21 <3 Planuję nie zjeść obiadu, bo na obiad filet z kurczaka, może za to trochę rosołku? Albo w ogóle obiadu nie ruszę, to się okaże :) Trzymajcie się chudo :*

Edit.
Dzisiejszy dzień jak najbardziej udany, zjadłam 4 jabłka, owszem, dzięki nim głodu nie czułam dlatego było to łatwiejsze niż głodówka :)
19. dzień SGD 144 kcal/ 500 kcal
 Myślę, że już teraz można spokojnie wszystko zacząć na świeżo. Może być tylko lepiej ^^
 Dzisiaj ćwiczeń nie było, ponieważ długo byłam z moimi przyjaciółmi na świeżym powietrzu, polana, koc, moje ostatnie jabłuszko i woda = idealne późne popołudnie :)

4 komentarze:

  1. Głodna pewnie dzięki jabłkom nie jesteś, mają dużo błonnika :)
    Jest dobrze :) Trzymaj się <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze Ci idzie kochana! Trzymaj się chudziutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetnie Ci poszło. Jabłka są dobre, zdrowe i oczyszczają :)
    Bardzo fajny bilans!
    Trzymaj się, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, tak świetnie ci idzie, a z Twojej notki bije taka siła, że sama czuję się zainspirowana!
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń