wtorek, 15 kwietnia 2014

#3

Wiem wiem, że na razie nie ma się czym chwalić, ale co tam. Ważę, 68,3 kg ^^ Wiem, że lepiej ważyć się rano, ale nie mogłam się powstrzymać, a poza tym rano zawsze zapominam. Nawet nie wiecie jak to miło słyszeć, że się bardzo schudło. To mnie bardzo motywuje i nie pozwala mi się poddać. Kolega zauważył, co prawda na jego opinii jakoś bardzo mi nie zależy, ale i tak fajnie. Również wielu ludzi, z którymi pracuje moja mama zauważyło i chwalą, ale to nie wszystko na rynku wszystkie te paniusie ekspedientki, które całymi dniami stoją i plotkują również zauważyły ^^ A niech im będzie, niech sobie mówią.(Takie uroki życia w małym miasteczku, większość osób siebie chociaż z widzenia kojarzy.) Nawet nie wiecie jaka radość i duma mnie rozpiera, chociaż oni chyba nie widzą tych wielgachnych ud... i tej opony na brzuchu ii tej mojej pucułowatej buźki. No cóż, muszę sobie zapracować na fajne nogi, płaski brzuch i szczuplejszą twarz.
wow wow wow, jakie nóżki *.*
Trzymajcie się chudo :*

6 komentarzy:

  1. Tak, to zasłużone spojrzenie innych daje kopa do dalszego działania, świetnie uczucie. Pomyśl jak będą patrzeć po kolejnych kilogramach mniej :)
    Trzymaaj sie ; * !

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życze w walce z kilogramami, ja na poczatku kwietnia wazyłam 68 kg teraz mam 64 na wadze, dasz rade tak jak i ja dałam
    Trzymaj sie chudziutko :*
    http://urodadietaimoda.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, takie komentarze innych to świetna motywacja. Obyś dalej tak chudła i osiągnęła swoją wymarzoną figurę. *-* Powodzenia! Będę tu zaglądać. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę! I tak chylę czoła za to jak bardzo już schudłaś. 95kg, a Twoja obecna waga to naprawdę wielka różnica!
    Też mnie motywują komentarze innych, nawet te plotkarskie :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę spadku wagi :) U mnie wzrosła o 2 kg (ale nie jestem pewna) :p
    U mnie dzisiaj głodówka.

    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Komentarze innych to chyba najlepsza motywacja :D

    OdpowiedzUsuń