czwartek, 31 lipca 2014

Zmęczona

Czym? Nie wiem, po prostu czuję jakby dzisiaj upłynęła ze mnie cała energia.

Właśnie schnie mi pierwsza warstwa lakieru na paznokciach :3

Byłam dwa razy u dziadka (blisko mam), w sklepie z mamą,sama też byłam, bo poszłam do sklepu kosmetycznego,również na spacerze z przyjaciółkami,zrobiłam dżem z działkowych brzoskwiń, dodałam do niego dodatkowo cynamonu i łyżeczkę cukru wanilinowego oraz zamiast 0,5 kg cukru jak pisali w przepisie 4 łyżki, a owoców było baardzo dużo, więc ta ilość cukru jak na tyle owoców jest całkiem znośna. Nie siedziałam cały dzień wgapiając się w komputer, więc chyba jest okej. Wow, tak bardzo poprawność gramatyczna.

Bilans:
-owsianka 211 i średni banan 114
+jedno winogrono i czubek łyżki dżemu zrobionego wczoraj 50
-100 g serka wiejskiego 94, dwa wafle ryżowe z polędwicą drobiową 56 , kiść winogron 100
-2 pulpeciki z sosem ( z wczoraj), ziemniak i ogórek gruntowy 205
-2 wafle ryżowe z polędwicą drobiową 56 , serek wiejski lekki 120, trochę fasolki-niestety z bułką tartą, ale nie było jej dużo 100 kcal ~280
*Podczas robienia dżemu próbowanie go, żeby wiedzieć co ja w ogóle czynię :) 100

Razem : 1210 kcal

Droga  Hano Kaosu, pisząc owsianka z odżywką miałam na myśli odżywkę białkową w proszku, którą rozrabia się z mlekiem. Dostępne są różne smaki np. waniliowy, który jak sądzę z wanilią niewiele ma wspólnego, ale smak jest :)

Lecę kończyć z paznokciami, trzymajcie się :*

5 komentarzy:

  1. 4 łyżeczki cukru to niezaprzeczalnie lepiej jak 0.5kg.
    Nawet nie wiedziałam, że tyle tego w dżemie jest!!!
    Chyba też sama zrobię, będzie bezpieczniej...
    Bilans dobry, chociaż dla mnie trochę dużo kalorii, ale to sprawa indywidualna.
    Powodzenia, kruszynko x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to tez duzo, ale staram sie nie wpadac w paranoje :)

      Usuń
  2. I wszystko jasne ;)
    Ładny bilans + dużo się ruszałaś
    Cukier zginie niespostrzeżony wśród tych owoców
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny bilans! I brawo bardzo dużo schudłaś! Silna z Ciebie osoba :) I dużo lepiej robić rzeczy tj dżemy samemu i wiedzieć co się je, niż nawet wziąć jakiś "niskocukrowy" w sklepie, w którym jest sama chemia. Powiem Ci, że lepiej jest zjeść trochę więcej kalorii, tylko ZDROWYCH niż np 500 jakiejś chemii, która odbija się na cerze i samopoczuciu.
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń