środa, 11 czerwca 2014

Praca, wakacje, wszystko/ edit

Szukam pracy na wakacje. Gdzie? Nie, nie w Szczecinie. W Warszawie. Jako, że ja jestem tutaj, a babcia z bratem w Warszawie, to wiadomo, że mi pomagają. Mam umówioną rozmowę o pracę na piątek, czyli w dzień moich urodzin. Dzwoniła też babcia i powiedziała, że w jednej z knajp, gdy zobaczyli moje CV, to z miejsca chcieli mnie zatrudnić od jutra na stałe. Niestety, nie planuję być w najbliższym czasie na stałe w Warszawie. Z tego co wiem, babcia rozniosła ponad 15 kopii mojego CV, zobaczymy co z tego wyniknie. Najbardziej martwię się tym, że przecież mam jechać na początku lipca z przyjaciółką, jak to zrobię? Jeszcze nie wiem. Mam nadzieję, że się nam uda. Tak w ogóle to już dzisiaj dostałam pierwszy prezent urodzinowy. Bardzo sympatyczne słuchawki. Znowu bardzo ciepły dzień. Aaah, nowe sandały mnie trochę poobcierały. Mam nadzieję, że w miarę rozchodzenia ich będzie lepiej. Później oczywiście dopiszę bilans. Papa.

Spakowana! Nawet rzeczy do biegania spakowałam. Zobaczymy, czy się w sobie zbiorę i pójdę biegać, ale park jest ponoć blisko domu. Ostatnio babcia się przeprowadziła, więc jeszcze nie wiem jak to wygląda.
Jutro 16:01 pociąg.
Aaaaaah, jak ten czas szybko zleciał. Okropnie szybko. Pamiętam jak dopiero był początek roku, nowa klasa, liceum, wszystko. Później migusiem były święta, równie szybko przyszedł czas organizacji OWF. Kieedy to było. Miałam przed sobą mnóstwo czasu i szkoły, a tutaj proszę, już jutro wyjeżdżam! Czas mija zbyt szybko. Pod pewnymi względami czuję, że ten rok nie był jakoś bardzo produktywny, niestety...

Bilans:
( o kurczę, piżamy nie wzięłam : O )

-płatki fitness z mlekiem 200 kcal
-3 x chrupkie z szynką drobiową, pomidorem i szczypiorkiem 180 kcal
-makaron sojowy z warzywami i kurczakiem 350 kcal
-chrupkie z szynką drobiową i pomidorem + sałatka grecka 140 kcal
3. dzień HSGD
Razem: 830/900

3 komentarze:

  1. Powodzenia w zdobywaniu pracy =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Bardzo spóźnione: Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)
      To mój nowy blog: http://wojna-o-siebie.blogspot.com/
      Tamten usunęłam
      Pozdrawiam =]

      Usuń
  2. Świetny bilans :)
    Trzymam kciuki za pracę. Na pewno sobie poradzisz i przyjmą Cię z pocałowaniem ręki! :)

    OdpowiedzUsuń